divendres, 19 d’abril del 2013

Un gran dia...

Ahir va ser el meu aniversari. Va ser un dia fantàstic!
Vaig rebre una infinitat de sorpreses i regals...
Les felicitacions de familiars, amics i  coneguts....en persona, per telèfon, whatsapp, mail, facebook...
Regals de paraules sinceres d'afecte i bon desitjos. Regals materials entregats des de l'amor. Regals de fotografies fetes amb una delicada sensibilitat. La sorpresa del regal d'escoltar paraules amigues que et feliciten des de la ràdio. Regals de trobades informals i inesperades plenes d'alegria. Regal de pastís amb espelma inclosa i la incertesa que provoca el dubte d'escollir el desig...
Diuen, els que hi entenenen, que a partir d'ahir el meu arquetip és el Sol i que regirà 365 dies en mi. Espero que m'il.lumini tot aquest any i m'ajudi a acceptar més, a entendre millor i a saber triar amb determinació però sense impaciència, per on vull anar i per on no.

Moltes gràcies per fer que ahir fos un dia absolutament perfecte...

Llum a les intencions

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada