dissabte, 24 de gener del 2015

Cosetes que pasen...

... I de cop i volta, apareixes al meu cap. Entres sense demanar permís i t'instal·les. Llavors et penso i et sento. Et trobo a faltar i t'enyoro. Tinc ganes de veure't i d'estar amb tu.
Si no vaig amb compte, t'hi quedes i no hi ha manera de fer-te fora. Moments perillosos, perquè entro en bucle, començo a enganxar-me als pensaments i sóc incapaç deixar-te anar. 

De mica en mica, vaig aprenent a aturar aquesta espiral, que tants problemes em porta de vegades. 
Ara mateix, et penso i et sento. Et trobo a faltar i t'enyoro. Tinc ganes de veure't i d'estar amb tu. Al cap d'una estona ho faig conscient i intento deixar passar els pensaments, per no agafar-me durant massa temps a ells.

Sóc qui sóc. Sóc sencera. No haig de deprendre d'un altre. Ni ho haig de fer, ni ho vull fer.

Sempre aprenent, sempre canviant, sempre caminant...
Cosetes que passen a la vida i ens fan millorar cada dia.

 
Agraint la Llum que em fa veure quelcom important.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada