dilluns, 29 de juliol del 2013

Cuinetes...

Apa, com es nota que estic de vacances!!!!!
M'agrada molt cuinar, però ja fa un temps que em fa mandra i tiro pel dret amb coses senzilletes.
Aquests dies però, m'he proposat cuinar bé per a mi mateixa. Bo, sa, econòmic i fàcil.

El iogurt grec és molt però molt car (el "jronya que jronya" de Danone no val, porta massa cosa rara...)
Mirant, mirant per internet vaig veure una cosa semblant a la que us explicaré avui i em vaig posar a investigar.
El procediment i resultat és el següent:

S'agafen dos iogurts naturals sense sucre, un col.lador, una gasa estèril (o un drap de cotó) i un bol



 Es posa el drap a sobre del col.lador i el col.lador a sobre del bol i s'hi aboca el iogurt



Desprès d'una o dues hores a la nevera ja el  teniu preparat. El sèrum del iogurt ha quedat al bol i el iogurt queda amb més cos, més espès i intens. El podeu preparar com vulgueu,tal qual, amb sucre, mel, fruita, fruits secs ....



I si voleu fer formatge fresc per untar (tipus philadèlphia) només cal que el deixeu un parell o tres d'hores més i afegiu el que volgueu....Jo ho he preparat amb sal d'Eivissa però podeu ficar sal i les herbes que més us agradin....Amb torradetes està boníssim.


Bon profit!

Llum als fogons

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada