divendres, 4 de setembre del 2015

Moltes Felicitats!

Avui fa un any que et vaig fer un regal crec que, força especial. Va ser agosarat, . I tu, molt valent d'acceptar-lo.
365 dies després em costa molt més sorprendre't que llavors.
Intento (tot i que no sempre ho aconsegueixo) regalar-te cada dia quelcom important i bonic. Et regalo el meu temps. Els meus petons, abraçades, carícies i somriures. Et regalo mirades que diuen sense parlar, et regalo els meus pensaments. Et regalo la meva passió i bogeria. Et regalo la meva manera de fer, sempre tan inusual i "friqui"...
També, tot s'ha de dir, et regalo esbroncades i retrets. Dies impertinents i silencis que, segurament, no saps interpretar i et desconcerten (Espero que siguin els menys)
Et regalo, t'ho ben juro!, la meva paciència per intentar entendre coses que, de vegades, s'escapen a la meva comprensió.

Hi ha però, una cosa que no et regalo... El meu cor.

No te'l regalo perquè és meu i això no es pot regalar, però sí que el comparteixo completament amb tu.
Comparteixo el meu cor amb tu, sempre. I està ben content la majoria de vegades...
Quan m'acarones de bon matí i em dius "Bon dia, reina". Quan em treus els cabells de cara, dolçament. Quan mirem la tele i m'acaricies despistadament la cuixa. Quan em mires de reüll. Quan em preguntes, com ha anat el dia? Quan m'abraces, adormit a mitjanit. Quan apareixes per casa sense avisar, només per veure'm una estona. Quan m'estens la rentadora sense que t'ho demani o m'ajudes a fer el sopar o pares taula, Quan em prens per la cintura mentre rento els plats i em fas un petó al coll...

Aquests i molts més són els regals que tu em fas cada dia i que em demostren els teus sentiments, encara que, de vegades, el meu ego vulgui quelcom més.


T'ho volia agrair especialment avui, el dia del teu aniversari i desitjar-te que siguis molt feliç, que no deixis de lluitar pels seus somnis. Que siguis tu mateix, sense pors, ni recances. Que siguis el protagonista de la teva vida i que la visquis amb intensitat i alegria. Que ets una persona afortunada i extraordinària i que estic contenta de compartir aquest trosset de camí amb tu, duri el que duri...


Espero que tinguis un dia molt especial, ple d'amor, alegria, cançons i petons.


Molta, molta, molta Llum al teu camí...


T'estimo


Montse





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada